Conditiile in care puteti returna comanda:
Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014
Returnarea produselor, potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, poate avea loc in urmatoarele cazuri: daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai putin cheltuielile de transport, intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati.
- Compleaza formularul de retur de pe site-ul sipcaonline.ro, pentru a scurta din timpii de asteptare si pentru a putea primi un produs inlocuitor sau pentru a-ti fi restituiti banii.
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, intr-un ambalaj ce nu permite orice fel de deteriorare, insotite de toate accesoriile si documentele originale.
- Chemi o firma de curierat si expediezi coletul cu produsele catre fabrica PRIMA BUILD SOLUTIONS, achitand taxa de transport, la adresa Blv. Biruinței 92F, Pantelimon, 077145, Ilfov, Romania.
ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.
Este simplu sa completezi Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veti alege ” Schimbare de Produse”. In urma completarii formularului si contactarii de catre agentul sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL), urmeaza sa fiti contactati si de catre firma de curierat Fan Curier pentru preluarea coletului.
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, intr-un ambalaj ce nu permite vreun fel de deteriorare, insotite de toate accesoriile si documentele originale.
- Cheltuielile de transport pentru produsele returnate vor fi suportate de catre client, iar cheltuielile de transport pentru produsele la schimb vor fi suportate de catre sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL).
ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.
- Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
- Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului cad in sarcina Clientului.
- Ai dreptul de a returna intreaga comanda sau o parte a acesteia.
- In cazul depasirii termenului de 14 zile, Cumparatorul isi pierde dreptul de a returna produsul.
- jaluzele-gard.ro (PRIMA BUILD SOLUTIONS) are dreptul de a amana restituirea banilor pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Cumparatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate catre: Blv. Biruinței 92F, Pantelimon, 077145, Ilfov, Romania.
- Fondurile vor fi returnate în contul dvs. în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la momentul verificării coletului returnat. În situații excepționale, această perioadă poate fi extinsă până la 14 zile. Fondurile vă vor fi returnate în funcție de metoda de plată aleasă initial, sau convenite de comun acord cu persoana de contact din cadrul PRIMA BUILD SOLUTIONS.
- Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare.
- Pentru comenzile achitate cu cardul prin procesatorul de plati MobilPay Netopia, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
- Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate sau alte elemente ce indica spre o evidenta rea intentie a clientului in raport cu furnizorul).
ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.
Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii
Sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL) face tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. In cazul in care, insa, primesti un produs defect, tot ce ai de facut este sa contactezi un reprezentant al echipei noastre si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit in cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
POLITICA DE LIVRARE:
Comenzile sunt livrate direct din fabrica noastra, BLITZ PROFIL SRL, Oras Pantelimon, Bd Biruintei 94F (vis-à-vis Tuborg), jud Ilfov, cod postal 739571, Romania şi ajung la destinaţie în interval de 7 – 14 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii. Datorită volumului mare de comenzi, pot apărea întârzieri la livrarea acestora. Facem tot posibilul ca timpii de așteptare să fie cât mai scurți! Mulțumim pentru înțelegere!
METODE DE TRANSPORT:
Produsele sunt livrate prin firme de curierat, prevaland furnizorul agreat FAN CURIER.